fredag 5. mars 2010

Güneşli, sıcak ve Türkiye !!

Som det står i tittelen "Sol, varme og Tyrkia", er jaggu meg sant! Det som er i vente er mange solfylte måneder i Alanya! Ser virkelig frem til det, gleder meg syyykt til å starte som reiseleder og ikke minst bli ordentlig kjent med den rike kulturen som er i Tyrkia, og lære meg det tyrkiske språket 100%, det skal jeg klare!!!! :) Håper og tror det skal gå ganske bra, siden jeg kan ganske masse fra før :) Nå sitter jeg bare å drømmer meg vekk i sofaen med Ving's sommerkatalog 2010, mens jeg sitter å hører på Gökhan Özen -Bize ask lazim :) Denne sangen får meg virkelig i Tyrkia stemning! .... Men nå tenkte jeg at jeg skulle legge meg, og drømme videre om Tyrkia! God natt folkens!

2 kommentarer:

Marthe sa...

Hvor lenge blir du Gry? ;)

Gry Anette sa...

Jeg blir til oktober:))