lørdag 27. februar 2010

The first!

Hei hei alle sammen :)
Yes, da er det min tur til å prøve meg på blogg! Må ærlig innrømme at jeg synes det er litt skummelt, siden er ikke har vært borti dette før:) Men skal prøve så godt jeg kan ! Grunnen til at jeg opprettet denne bloggen er fordi 23.april flytter jeg fra Norge, og begynner som reiseleder i Ving :) Det som venter meg er mange måneder i det vakre og herlige Tyrkia, nærmere bestemt Alanya! Gleder meg utrolig mye til dette! Tenkte at det kanskje var greit å starte å blogge for at folk hjemme skal få mettet nysjerringheten sin om hva jeg holder på med ut i den store vide verden :) Men jeg trenger deres hjelp folkens for at denne bloggen skal bli bra, så kom gjerne med forslag til hva jeg kan gjøre for at dette skal bli en intressant blogg :)
På forhånd tusen takk :)

Gry

Ingen kommentarer: