søndag 28. februar 2010

I gotta feeling.... at morgendagen blir en god dag :)

God kveld, eller la meg si god natt! Ble seint på meg i kveld gitt. Og jeg som skal opp så tidlig i morgen....jaja! Men det som skjer i morgen er verdt å stå opp tidlig for! Mine gode venner Øystein og Ida er med på Megaquiz på TV Norge og da må Frøken Jenssen opp av senga for å se! :) Gøy at venner er med å TV, da kan man liksom skryte litt.... "Åhh, de kjenner jeg" :) Ellers har jeg tro på morgendagen. Har fri og alt ting! Hva skal man finne på da? hmm... vaske, så mamma blir fornøyd? Tar det som det kommer, men får garantert noe å finne på:)
Nå er det vel påtide å komme seg i seng, ble trøtt også!

Iyi geceler!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

å moro at du blogger!!! :D skal følge med på bloggen din :) Blir nok spennende og vekk fra norge litt:)

Klem Cathrine

Gry Anette sa...

Ja, jeg tenkte at jeg måtte bli medlem av blogg-gjengen ;) hehe!! Ja ,det var en av hovedgrunnene for at opprettet en blogg. Fordi da kan folk bli oppdatert om hva jeg driver med så langt vekk fra Norge:) Klem!