tirsdag 13. april 2010

Hei kjære lesere, I'm back :)

Først må jeg bare si beklager til at jeg vært skikkelig sløv til å blogge i det siste. Har vært litt mye å gjøre, men nå er jeg tilbake for fullt og for godt!:)
Vel, nå er det bare 6 dager igjen til jeg drar fra Norge og setter kursen til Tyrkia. Gleder meg utrolig mye, blir bra å få startet på det man har drømt om siden man var liten jente :) Håper dere vil følge meg på veien, kommer til å legge ut bilder og ting som er driver med. Og håper at dere finner det intressant. Hvis ikke, så si ifra :)

God natt!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gleder meg til og følge bloggen din, og få et lite innblikk i den helt sikkert fantastisk spennende hverdagen din der nede:D♥ Kos deg masse vennen, endelig går drømmen i oppfyllelse! Og det fortjener du! Mange klemmer fra Cathrine♥

Gry Anette sa...

Takk takk :) Ja, gleder meg til å komme i gang med drømmen min :) hehe! Skal prøve å blogge så ofte jeg kan <3

Klemmer <3