onsdag 14. april 2010

"Stop crying your heart out.."

Nå må jeg si at jeg gruer meg til i morgen. Siste dagen på min kjære arbeidsplass, Meny! :( Blir trist å reise fra alle mine kjære kjææære kollegaer ved den humørfylte butikken på Ulefoss. Skal være ærlig å si at jeg sitter med tårer i øynene, mens jeg hører på "Stop crying your heart out" av mitt favorittband Oasis. " Get up, why are you scared.... stop crying your heart out "... Denne får meg til å tenke på hvor utrolig heldig jeg har vært som har fått denne jobben, men samtidig som får meg til å tenke hvorfor jeg egentlig er redd for forskjellige utfordringene som jeg har i møte. Helt ny jobb så langt vekk, hjemlengsel osv.... Er mange tanker som sviver rundt i hodet mitt akkurat nå. Fordi det kommer til å bli utrolig trist å reise fra alle de gode vennene og bekjente jeg har her. Men jeg sier til meg selv " Jaja, verden er vel klar for Gry da.... " :) Prøver å tenke postivt, fordi jeg VET at dette kommer til å bli gøy og at det er en drøm som endelig har gått i oppfyllelse for meg! Skrekkblanda FRYD!

Ingen kommentarer: